Translate

niedziela, 23 listopada 2014

Part 2.

Cały dzisiejszy dzień upłynął na nauce języka chińskiego. Od 8 rano do 8 wieczorem.
W głowie mi się już kręci od tego wszystkiego. Nauka przeplatana myślami co zrobiłam źle i czy można to jeszcze naprawić.
I czekanie. Godziny czekania.
Nawet nie wiem co mi się stało, kiedy to się stało. Nie mam pojęcia co czuję. Pogubiłam się.
Nieprzyjemnie.
Jutro ostatni dzień na ogarnięcie zaległości, od wtorku czeka mnie naprawdę niezłe starcie na uczelni. Jeśli przeżyję ten tydzień to już będzie dobrze.
Słyszałam o tym krytycznym momencie w nauce na sino...., chyba właśnie to mnie dopadło. Wiem, że nie mogę się poddać a wszystko minie. Tak więc przeczekam, będę dalej walczyć.

...
Trochę mi dziś smutno. Chciałabym zasnąć, obudzić się za kilka dni i już wiedzieć, że wszystko się ułożyło. Nie lubię znaków zapytania.

 还是原来那个我 不过流掉几公升泪所以变瘦
对着镜子我承诺 迟早我会还这张脸一堆笑容
不算什么 爱错就爱错
早点认错 早一点解脱

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

people